Tietoturva on välttämättömyys – ja johdon vastuulla Tietoturvaloukkauksilla on pitkäkestoisia seurauksia yrityksen taloudelle, maineelle ja asiakassuhteille. Tietoturva ei ole vain IT:n tai tietoturvapäällikön asia, vaan se on koko johdon vastuulla.
CIAM yhdistää paremman asiakaskokemuksen ja tietoturvan Asiakaskokemuksella on suora vaikutus liiketoiminnan tuloksellisuuteen. Lue, miksi asiakaskokemus ja tietoturva kuuluvat erottamattomasti yhteen.
Zero Trust: askeleet turvalliseen yritysverkkoon Zero Trust on syystäkin tietoturvan trendisana. Lue, miksi yritykset hyötyvät mallista nyt enemmän kuin koskaan, ja miten lyhenteet ZTNA, SASE ja PAM liittyvät asiaan.
Kohti NIS2-vaatimustenmukaisuutta, osa 2: identiteetin- ja pääsynhallinnan tekniset kontrollit Lue lisää Eero Kaipiainen 8.5.2024
Käyttöoikeuksien hallinta Microsoft Entra ID Governance -työkalulla Lue lisää Eero Kaipiainen 26.3.2024
IAM-esiselvitys avuksi identiteettien ja käyttöoikeuksien hallintaan Lue lisää Eero Kaipiainen 21.3.2024
Security Awareness Training and Real-Time Security Coaching: The Perfect Combination Lue lisää admin 16.3.2024
Critical Considerations When Evaluating Security Awareness Training Vendors Lue lisää admin 16.3.2024
IAM, IGA ja PAM: lyhyt opas työntekijöiden identiteettien hallintaan Lue lisää Lauri Tielinen 13.3.2024
Zero Trust ja ZTNA – mistä on kyse ja mitä yritysten pitäisi nyt tehdä? Lue lisää Mikko Tammiruusu 19.12.2023