Asiakasidentiteettien hallinta​

Customer IAM parantaa asiakaskokemusta ja tietoturvaa

CIAM PALVELUNA PILVESTÄ

Asiakasidentiteettien hallinta

Customer IAM parantaa asiakaskokemusta ja tietoturvaa

Onko palveluihisi kirjautuminen sujuvaa?

Sujuva käyttökokemus on kilpailuetu digitaalisia palveluita tarjoaville yrityksille. Asiakkaille tarjottavia palveluita on tavallisesti useita, joten ilman keskitettyä kirjautumisratkaisua hallintaan ja ylläpitoon kuluu aikaa. Monimutkainen kirjautuminen turhauttaa myös asiakkaita, ja voi asettaa heidän henkilötietonsa alttiiksi tietomurroille ja väärinkäytöksille.

Asiakasidentiteettien hallinta​

Nopea ja turvallinen kirjautuminen

Keskitetty asiakasidentiteettien hallinta (Customer Identity and Access Management eli CIAM) yhtenäistää palveluidesi käyttökokemuksen. Asiakas pääsee samalla kirjautumisella kaikkiin palveluihisi, ja voi itse valita, mi tunnistautumistapaa käyttää. CIAM tarjoaa myös vahvan tunnistautumisen ja parantaa tietoturvaa. 

Räätälöidyt ratkaisut asiantuntijoidemme tuella

Secure Cloudin asiantuntijoilla on vankka kokemus asiakasidentiteettien hallinnasta. Ymmärrämme, että jokaisen yrityksen tarpeet ovat ainutlaatuisia, joten kuuntelemme tarkasti asiakkaidemme vaatimuksia. Huolehdimme siitä, että saat juuri oikean ratkaisun vastaamaan liiketoimintasi tarpeisiin – kilpailukykyisesti ja kustannustehokkaasti. 

CIAM palveluna pilvestä

Meiltä saat CIAM-ratkaisun SaaS-palveluna. Ratkaisun liittäminen kaikkiin sovelluksiin käy helposti ilman asennuksia tai konfiguraatioita. Säästät aikaa ylläpidossa ja pystyt julkaisemaan uusia sovelluksia ja ominaisuuksia nopeammin. Voit myös yhdistää asiakastiedot helposti muiden järjestelmiesi tietoihin, ja kohdentaa palveluitasi ja markkinointiasi tarkemmin.

 Kysy lisää

Asiakasidentiteettien hallinnan hyötyjä

  • Tee asiakaskokemuksestasi yhtenäinen
  • Helpota rekisteröitymistä keräämällä asiakkaan tiedot vaiheittain
  • Paranna tietoturvaa sekä yrityksesi että asiakkaasi näkökulmasta
  • Tarjoa joustavat, vahvat tunnistustavat
  • Lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja luottamusta
  • Ota käyttöön helposti ja nopeasti

Näin aloitat

Lisäsuoja sähköpostiin tarjoaa välittömän parannuksen organisaatiosi tietoturvaan. 
Kanssamme pääset alkuun helposti.

email security 4 steps

1. Alkukartoitus

Selvitämme liiketoimintaympäristösi ja siihen eri käyttötapauksiin liittyvät tarpeet. 

2. Suunnittelu 

Määrittelemme tavoitetilan, ja piirrämme yhdessä tavoitearkkitehtuurinkuvauksen. 

3. Roadmap

Laadimme aikataulun ja toimintasuunnitelman käyttöönotolle.

4. Ratkaisun valinta

Valitsemme teknologian, joka parhaiten vastaa yrityksesi tarpeisiin. 

5. Ensimmäisen vaiheen käyttöönotto

Integroimme ratkaisun palveluihisi, ja koulutamme henkilöstösi.

6. Jatkokehitys

Kehitämme ja skaalaamme ratkaisua vastaamaan muuttuviin liiketoimintatarpeisiinne.

Kumppaneitamme

Asiakasidentiteettien hallintaan tarkoitettuja ratkaisuja, joiden parissa työskentelemme.

Hyödynnä neuvot & oppaamme

Ilmaisia neuvoja ja oppaita, jotka auttavat sinua löytämään tarvitsemasi ratkaisun.

Katso kaikki oppaat

Oktan Anatomy of Identity Based Attacks -opas kertoo, kuinka suojata loppukäyttäjät heihin kohdistuvilta tietoturvauhilta.

Lataa opas

Miksi kannattaa suojata asiakkaiden käyttäjätunnukset?

Lue opas

Saat parhaat tulokset, kun yhdistät tietoturvakoulutukset ja reaaliaikaisen tietoturvavalmennuksen.

Lataa opas

Jäikö jokin kohta mietityttämään?
Ota yhteyttä ja sovi keskustelu asiantuntijamme kanssa.