Näin asiakkaamme ajattelevat meistä 

Asikastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset osoittivat, että olemme oikealla polulla. Suositteluhalukkuudesta kertova NPS nousi ennätyslukemiin, samoin tyytyväisyys palveluihimme.

Secure Cloudin tarkoitus on parantaa inhimillistä elämänlaatua rakentamalla positiivisia kohtaamisia ihmisten ja teknologian välille. Toisin sanoen ihminen on meillä keskiössä. Tästäkin syystä tuoreen asiakastyytyväisyyskyselyn vastaukset lämmittivät mieltä erityisen paljon. 

”Tulokset ovat aivan älyttömän hienot. Kiitos asiakkaillemme palautteesta. Se kertoo, että olemme onnistuneet ja pystymme jatkossakin auttamaan teitä. Vastaaviin tuloksiin ei ole mahdollista päästä, ellei jokainen hoida osaansa erinomaisesti. Olen suorastaan onnesta liikuttunut, että saan tehdä töitä tällaisessa porukassa”, toimitusjohtajamme Antti kommentoi.

Tyytyväisyys palveluihimme oli erinomaisella tasolla

Vastaajien tyytyväisyys palveluihimme oli keskimäärin 4.72 (asteikolla yhdestä viiteen). Avoimissa vastauksissa toistuvia teemoja olivat asiakaslähtöisyys, asiantuntemus, laatu, ratkaisukeskeisyys ja yhteistyön sujuvuus – kaikki meille äärimmäisen tärkeitä alueita. 

Syksyllä 2024 tehtyyn asiakastyytyväisyyskyselyyn vastasi yli 20 prosenttia asiakkaistamme. Heistä 33 prosenttia on ollut asiakkaanamme jo yli neljä vuotta, 16 prosenttia 2–4 vuotta, 22 prosenttia 1–2 vuotta ja 27 prosenttia alle vuoden. Vastaajien joukossa oli kattava otos jatkuvien palvelujemme asiakkaita sekä yrityksiä, joille olemme tehneet lyhyempiä toimeksiantoja.

Syksyllä 2024 tehtyyn asiakastyytyväisyyskyselyyn vastasi yli 20 prosenttia asiakkaistamme. Heistä 33 prosenttia on ollut asiakkaanamme jo yli neljä vuotta, 16 prosenttia 2–4 vuotta, 22 prosenttia 1–2 vuotta ja 27 prosenttia alle vuoden. Vastaajien joukossa oli kattava otos jatkuvien palvelujemme asiakkaita sekä yrityksiä, joille olemme tehneet lyhyempiä toimeksiantoja.

Suositteluhalukkuus nousi huippukorkealle 

NPS-lukumme oli huikea 89. NPS eli Net Promoter Score perustuu kysymykseen: miten todennäköisesti suosittelisit meitä ystävälle tai työtoverille? Se voi vaihdella välillä -100 ja +100. Korkea NPS-arvo kertoo vahvasta asiakasuskollisuudesta ja positiivisesta asiakaskokemuksesta. 

Näillä adjektiiveilla vastaajat kuvailivat Secure Cloudia: 

Asiantunteva, vaikuttava, osaava, ratkaisukeskeinen, nopea, perusteellinen, miellyttävä, ketterä, helposti lähestyttävä, turvallinen, asiakaslähtöinen, luotettava, reilu, rento, ammattimainen, nykyaikainen, kokenut, kuunteleva, palvelualtis, mukava, innovatiivinen, dynaaminen ja lisäarvoa tuottava

Nämäkin ovat erittäin tavoittelemisen arvoisia ominaisuuksia, joita pidämme suuntaviivoinamme jatkossakin. Nöyrin kiitos asiakkaillemme positiivisesta palautteesta ja kehitysideoista. Yhdessä onnistumme jatkossakin. 

Kommentteja asiakkailtamme